«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن امروز شنبه گفت که حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن که در جریان آن، انبارهای نفت و نیروگاه‌های برق هدف قرار گرفت، با هدف افزایش مشکلات مردم یمن انجام شد.

محمد عبدالسلام

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالسلام با بیان اینکه اسرائیل با این حملات، قصد دارد به یمن فشار وارد کند تا حمایت از غزه را متوقف کند، تصریح کرد: «این رؤیا به اذن خداوند، محقق نخواهد شد».

وی همچنین تأکید کرد که چنین حملاتی، فقط باعث خواهد شد که ملت و نیروهای مسلح یمن، در حمایت از مردم غزه، مصمم‌تر شوند و دامنه حمایت‌های خود را افزایش دهند.

سخنگوی انصارالله در پایان گفت که ملت یمن در مسیر حمایت از ملت مظلوم فلسطین، قادر است بر مشکلات غلبه کند و مسئله فلسطین را عادلانه‌ترین مسئله جهان می‌داند.

کد خبر 868100
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 20
  • نظرات در صف انتشار: 16
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    6 0
    که حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به الحدیده یمن 100 درصد فقط با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا و انگلیس بوده است
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    10 0
    حمله راکتی گردان‌های القسام به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی/ شاخه نظامی جنبش حماس از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی از خاک لبنان خبر داد.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    11 0
    کشتار، قتل عام و نسل کشی بیش از 19 هزار کودک بی گناه در مدت 10 ماه در نوارغزه به دست اشغالگرانو در سایه سکوت بی شرمانه مدعیان دروغین حقوق بشر شرم آور و تاسف بار است
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    16 0
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی وغیر انسانی رژیم کودک کش صهیونیستی و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار و اروپا جنایتکار شهدای غزه به 39 هزار و 866 نفر رسید شرم آور و تاسف بار است.
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    10 0
    و این در حالی است که متأسفانه نسل‌کشی ملت فلسطین همان به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت جامعه جهانی بوده است. رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از سال 1945 تاکنون برای قوانین بین‌المللی ارزشی قائل نیست.
  • IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    7 0
    نتانیاهو جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های ارتش وحشی رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    11 0
    ما بار‌ها هشدار داده‌ایم که سیاست‌هایی که نتانیاهو دنبال می‌کند، بحران‌های اقتصادی و اجتماعی را تشدید می‌کند. اکنون نیز شاهد نتایج این سیاست‌ها در واقعیت هستیم.
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    4 0
    همه باید از یمن حمایت کنند
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    7 0
    آمریکایی‌ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون عامل اصلی تشویق صهیونیست‌ها جنایتکار به جنایت بیشتر در فلسطین و منطقه هستند. اروپایی ها جنایتکار از سال 1917 تاکنون عامل اصلی تشویق صهیونیست‌ها جنایتکار به جنایت بیشتر در فلسطین و منطقه هستند.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    7 0
    حضور رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی غیرقانونی است. مصادره اراضی فلسطینیان ناقض قوانین بین‌المللی است. آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون مسئول مستقیم و کامل جنایت‌های رژیم صهیونیستی جنایتکار در جنگ نوارغزه بوده است. آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند.
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    9 0
    فلسطینیان اکنون به خاطر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی اسرائیل جنایتکار و آمریکا جنایتکار در جهنم زندگی می‌کنند. آمریکا جنایتکار بزرگترین تهدید برای ثبات و امنیت جهانی است. از سال 1917 تاکنون برای همه مردم منطقه و جهان ثابت شده است که در هر جای دنیا جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار دست کار است. جنایت های آمریکا، اروپا و هم اسرائیل 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای اسلامی و هم سازمان های بین المللی بوده است.
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    10 0
    و این در حالی است که ارتش آمریکا جنایتکار هم و به همراه ارتش وحشی اسرائیل جنایتکار در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است. بیش از 90 درصد از ساکنان غزه آواره شده‌اند که از آغاز جنگ غزه تاکنون، بیش از 90 درصد از ساکنان نوار غزه آواره شده‌اند که بسیاری از آنها کودک هستند. آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان باید در مورد جنایات صهیونیست‌ها پاسخگو باشند دولت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان با توجه به حمایت علنی از جنایات جنگی صهیونیست‌ها در غزه باید پاسخگو باشند. حزب الله لبنان 2 پایگاه‌ اسرائیل را هدف قرار داد.
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    15 0
    بیش از 90 درصد از ساکنان غزه آواره شده‌اند که از آغاز جنگ غزه تاکنون، بیش از 90 درصد از ساکنان نوار غزه آواره شده‌اند که بسیاری از آنها کودک هستند.
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    8 0
    شمار شهدای خبرنگار در جنگ غزه به ۱۶۱ نفر رسید. سازمان ملل ناتوان و عاجز باید برای توقف تروریسم صهیونیستی اقدام کند.
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    9 0
    افزایش آمار شهدای حمله هوایی امروز اسرائیل به غزه/ رژیم صهیونیستی بداند، اقدامات جنون‌آمیز نمی‌تواند جبران شکست راهبردی آنان باشد گردان‌های القسام مسئولیت انفجار شهرک «حرمیش» را به عهده گرفت
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    11 0
    در حمله به غزه از انواع سلاح های مختلف آمریکایی و هم انگلیسی استفاده شده است و این در حالی است که ارتش وحشی آمریکا جنایتکار هم و به همراه ارتش وحشی اسرائیل جنایتکار در جنگ نوار غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت شده است.
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    15 0
    رژیم اسرائیل که برای بقا جز جنایت چیزی ندارد، فنا مقصد پایانی آن است رژیم اسرائیل که برای بقا جز توسل به جنایت چیزی ندارد، فنا مقصد پایانی و نزدیکترین مقصد آن است. در طول قریب به ده ماه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون حدود ۸۶۰۰ دانش‌آموز و بیش از ۵۰۰ تن از کادر آموزشی به شهادت رسیده‌اند. با تعطیلی مدارس و اسکان آوارگان در ساختمان‌های آموزشی و مدارس، این مکان‌ها همچنان به بهانه‌های واهی، به عنوان اهداف جنگی مورد تهاجم ارتش تروریستی رژیم اسرائیل قرار می‌گیرند. در تازه‌ترین جنسخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشایت، "مدرسه الفلاح" در منطقه الزیتون شهر غزه هدف بمباران این رژیم قرار گرفته که ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشته است. سران جنایتکار رژیم آپارتاید اسرائیل و حامیان غربی آنان بدانند هیچکدام از این اقدامات جنایت آمیز نمی‌تواند جبران کننده شکست‌های راهبردی آنان در برابر ملت صبور و مقاوم ‎فلسطین باشد. رژیمی که برای بقا جز توسل به جنایت چیزی ندارد، فنا مقصد پایانی و نزدیکترین مقصد آن است.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    7 0
    اسرائیل جنایتکار به زودی پاسخ جنایاتش را می‌گیرد
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    0 8
    همه انسانها باید با کمال احترام در کنار هم زندگی کنند
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۴/۳۰
    9 0
    اسرائیل جنایتکار بهای حمله به یمن را پرداخت خواهد کرد